Promoció econòmica

ERC vol impulsar la propera legislatura l’Institut Municipal de Turisme


Esquerra Republicana de Catalunya vol que el consens i el diàleg també arribi al teixit comercial i turístic del municipi, a fi de recollir les inquietuds i mirar de trobar solucions a les diverses problemàtiques que es troben els professionals del sector  durant el seu dia a dia. Per això, el partit proposa crear l’Institut Municipal de Turisme, com a eina de gestió de la promoció del nostre municipi. Allà es trobaria una àmplia representació de l’administració local i del sector privat, que és qui més coneix la realitat comercial i turística de casa nostra.

Dins l’estratègia promocional, el partit apostarà per reforçar les diferents marques amb les quals pot definir-se un perfil diferenciat amb altres destinacions. Els republicans creuen que s’ha de revertir la concepció que es té  actualment de la marca Empuriabrava, amb els atractius que la fan única en el nostre entorn,  sense oblidar el fet diferencial  que pot representar l’oferta complementària del centre històric, la marca Empordà i el parc natural. “Cal replantejar una política turística i comercial molt diferent de la desenvolupada fins a l’actualitat. No podem continuar així, amb les mateixes actuacions dels darrers 20 anys. El turisme ha canviat significativament i nosaltres hem d’adaptar-nos”, explica el candidat, Salvi Güell.

Per a ERC, que Castelló d’Empúries accedeixi a la xarxa d’operadors turístics, “és un factor important per a endinsar-se en l’aparador mundial del sector”. La proposta del partit també implica potenciar el turisme esportiu, “i això significa anar de la mà amb els principals reclams, com són el centre de paracaigudisme i el túnel del vent”, remarca el candidat.

Les oficines d’informació turística del municipi també haurien de rebre un nou replantejament, motiu pel qual ERC estudiarà la conveniència de nous punts d’informació.

Pel que fa al comerç com a tal, Esquerra Republicana de Catalunya té com a objectiu  treballar de costat amb les diferents associacions de comerç consensuant accions i projectes. “L’Ajuntament pot procurar per la salut dels comerços amb incentius i bonificacions de les taxes municipals. Hem de jugar amb aquestes eines que poden  afavorir  els petits empresaris”, comenta Güell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada